Framtidstankar.

Vem fan kom på att veckan skulle ha 7 dagar, när det ändå alltid slutar med att man sitter här på söndagen och drunknar i ångest! Älsklingen åkte för ett tag sen för att hänga med grabbarna i några dagar, vilket lämnar mig ensam med bara mig själv och tusen jävla tankar som snurrar runt.
Det finns så mycket jag vill göra, så mycket jag vill hinna med, mina mål är många och jag ska banne mig se till att jag når dom. Men varför ska det vara så jäkla svårt att vara vuxen? Önskar att det bara fanns någon som kunde peka ut vilken väg som är bäst för mig, och sen tar jag den vägen! Men det är väll saker som dessa som gör att man tar kliv in i vuxenlivet? Att man måste rannsaka sig själv och ta sina egna beslut, och lita på att det man tror är rätt - även är rätt! Vad fan ska man följa - hjärnan, hjärtat, magen eller rösten inom sig? Aaah, hur fan ska man kunna ta ett beslut, när man inte ens vet vad man ska lyssna på?

Nej, nu ska jag försöka få tyst på alla jäkla tankar som snurrar, bädda ner mig och sluta grubbla. Imorgon är en ny dag och förmodligen är jag en aningens klokare gällande hur jag ska göra!

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

Nu ska vi inte stressa upp oss här i onödan!

Allt löser sig, bara man organiserar sig lite och funderar lite! En plus och minus-lista kan vara bra!! =)

Dessutom har du ju tvättpåsar nu, tack vara lilla mig! En punkt att styka från listan! hihi..



Sov gott, syster! =)

Linda

Vet hur det är! Vill du prata av dig finns jag här, annars kan man egentligen inte göra mer än att fundera o känna efter! <3

Linda

Vet hur det är! Vill du prata av dig finns jag här, annars kan man egentligen inte göra mer än att fundera o känna efter! <3