Happy Pride!

Ja jäklar i min lilla låda! Vilken jäkla dag det blev igår! Jag och Ernst stressade in till paraden, sprang flämtande fram till vår plats, och där vi kunde pusta ut i 45min innan paraden ens närmade sig våran plats. Och sen när den väl var igång så kom det ena underbara flaket efter det andra! Åhh, så mycket lycka, kärlek och skratt i luften! Så mycket underbara människor och så mycket vackert!<3
Efter paraden gick vi mot prideparken, stötte ihop med Persika som hängde med en gammal big brother deltagare, Emma-Marie, hon som uppfann Onanikojan! Så vi tre knallade vidare i parken, spanade på människor och sen gick vi till en vandrarhem där vi träffade ännu mer människor! Drack, skrattade och hade allmänt trevligt, Gick därefter tillbaka till parken, träffade trevliga thgare och sen stack vi till fridhemsplan och theos! Mötte upp Sanna, och senare Mickis och Denize, hängde på theos och drack för mycket drinkar! Så innan klockan slagit tolv var jag redan på väg hem för att bädda ner mig :) Med andra ord en riktigt jäkla underbar pride!!


Innan paraden!


Jag och ursnygga Evelina från Idol!


Anna o Sofie på vandrarhemmet!


Världens snyggaste tatuering!!<3

'
Jag o Ernst hänger i ett fönster på vandrarhemmet!


Ernst och Anna i parken!


Jag o Mickis på Theos!


Jag o Sanna på theos!

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Linda

Säger bara herreguuuud!

Linda

Tack själv babe! Det var grymt! <3 <3

em

ååh va kul ni såg ut att ha det! önskar jag kunde varit med, hade ju också velat se paraden!!!

men nästa år kanske jag faksiskt är ledig när detta sker.. hahaha!

vi ses imorgon ;D puussz<3