Happy Pride!

Åh, jag är så lycklig! Idag är det en av årets bästa dagar - Prideparaden! Åh, jag är så taggad! Det finns inget finare, bättre, vackrare och mer kärleksfullare tillställning, och jag tycker mer om denna dag än julafton. Det är så mycket kärlek i luften, folk är glada och lyckliga - allt är bara kärlek! Tror det här är fjärde året i rad som vi ser Paraden, den är för bra och vacker för att missa. Sen när sista vagnarna åkt förbi så springer man in i tåget och dansar med. Bästa av allt är att spana efter folk man känner, vinka och slänga iväg kyssar! Den här dagen kommer bli fullkomligt underbar!
Efter att vi dansat ett tag kommer vi sätta oss i Tanto, utanför Pridepark, dricka, dansa, skratta och fira kärleken på alla sätt och vis. Därefter ska vi hem till Sanna för ännu mer förfest, dansa i sofforna och ha det allmänt bäst innan vi ger oss ut i natten! Jag gissar att det här kommer bli en väldigt kärleksfull men också galen kväll/natt/morgon! ;)


Någon mer än jag som fullkomligt älskar denna underbara parad?!


ps. Imorrn kommer mer texter komma om varför jag tycker att pride är så phucking bäst, samt en massa roliga anekdoter! ;)
puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer