Jag ska vara med i expressen!!

Det hände största grejen idag när vi var på kryssningen - Linda Öhrn från Veckorevyn ringde mig idag! Jag skrev  ju i förra veckan om att jag ansökt till deras modelltävling, och just den grejen är inte helt klar ännu så jag vet inte om jag blivit antagen eller inte. Men nu är det så att Expressen tycker detta är superintressant, så några min senare ringde en journalist upp mig därifrån och vill ha en intervju med mig! Så imorgon är det lilla jag som ska ställa upp på både bild och intervju, för expressen!! Det kommer bli ett reportage som hamnar i tidningen på lördag! Åhh jag är så exalterad! :)
Intervjun kommer bland annat att handla om varför jag ställer upp i modelltävlingen, vad jag tycker om utseende och hur jag ser på våra modeller och ideal! Så jäkla spännande, och jag är så taggad!

Lovar att berätta allt om intervjun och vad som hände direkt efter!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Naddi

Men gud vad kul! Härligt ju! :D

Sophia

Shit vad coolt!!! Jag vill oxå vara med! Du kan tipsa dem om mig!!! Jag är ledig imorgon! =)