Kunglig förlovning nr 2!

Åhh, är det bara jag som blir lite små-hoppig när man läser om förlovning som äger rum om exakt 45 min på Soliden?! Det är då förlovningen "offentliggörs" inför hela Svenska folket direktsänt och med massa journalister. Hoppas bara att kungapäronen inte är lika stela om när Vickan förlovade sig med Daniel!
Haha jag som är så o-rojalist man kan bli, men blir ändå till mig när jag får reda på detta. Fast det har nog mer med att göra att jag älskar kärlek och avgudar alla sorters förlovningar! Det är så vackert!! Finns det egentligen något finare tecken på kärlek än förlovning? Nej, jag tror nog inte det<3



puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
malin

haha är det en liten pik till ludde kanske? ;)

Make Up Artist på Make Up Store

på skuldran och snett nedanför naveln :)

på skuldran har jag en drömfångare och nedanför naveln ett spelkort.



vad vill du ha för nått å var? :)

Sophia

Rösta på mig som veckans blogg!



http://lillsazza.blogg.se/2009/august/utkast-1-maria.html

Ida

Tycker paret gjorde väldigt bra ifrån sig när förlovningen offentliggjordes, de såg så himla lyckliga ut!



Pussa