lika som bär?

Det skiljer nästan tre år mellan mig och min syster, och ändå tycker folk att vi är så lika, som att vi lika gärna kan vara tvillingar! Under hela vår uppväxt har vi haft vänner, släkt och bekanta som ständigt ropar på fel person, och jag vet inte hur många gånger jag har stått och pratat med syrrans kompisar, bara malt på eftersom dom är så säkra på att jag är syrran, så varför göra dom besvikna?!
När vi går på tillställningar får folk jämt be om ursäkt till oss, dels för att dom inte ser skillnad, eller för att dom bara hälsar på en utav oss, för att sen upptäcka "att det faktiskt fanns två utav oss"! Hahaha, är jag den enda som inte ser några tvillingtecken?


Den roligaste kommentaren vi fått är nog - "Nämen vilket roligt partytrick! Att hyra in två tvillingar till festen"!

0 kommentarer