så mycket mer än bara lite blommor.

Vilken jäkla dag! Kom hem för en liten stund sen, och försöker förstå hur jag varit vaken och jobbat sen 10h tillbaka?! När klockan ringde vid 4 imorrse trodde jag att det var ett skämt, men tackade samtidigt gudarna för att jag inte är fåfäng, 15min senare var jag redo att åka mot lagret. Väl på plats fick jag en guidad tur av sanna innan det var dags för ett litet chefsmöte. Därefter träffade jag Micke, killen jag skulle åka med under dagen för att lära mig, från början var det tänkt att jag skulle stå i en och samma butik, men när vi väl var igång så visade det sig att jag skulle åka med honom genom hela hans distrikt, över typ hela Stockholm! Dessutom när vi står där på lagret hör jag plötsligt mig själv säga: "Nej jag behöver absolut ingen lunch, jag klarar mig under hela dagen!!" Nu i efterhand har jag ingen aning om vad som flög i mig, för Alla vet att jag dööör utan föda! Men jag lyckades få till en liten lunch - smörgås och risifrutti som vi kasta i oss i bilen mellan två butiksstopp! På det stora hela har dagen varit jäkligt kul och jag lärde mig mycket :)

Har precis gjort i ordning en liter oboy som jag ska njuta av framför finalen i Top Model 3, lovely!

puss puss//en caro<3
0 kommentarer