Sex & kärlek!

Veckans boktips: Unga tjejers bok om Sex & Kärlek av Katerina Janouch. Jag började läsa den igår på playan och kunde inte sluta läsa, lagomt socialt mot tjejerna men jag hade iaf högläsning vid vissa tillfällen! Den här boken är så jäkla bra, och innehåller i princip 99.9% av unga tjejer behöver veta om kärlek, sex, sin kropp, självförtroende och livet - allt! Och jag önskar så att jag själv hade läst den när jag var en liten osäker pubbeunge, men jag får helt enkelt istället se till att resten av Sveriges unga tjejer läser den istället. Dessutom så funkar den att läsas av tjejer av alla åldrar, jag räknar mig inte själv som en av de unga, men är ändå totalförälskad i boken och lärde mig en jäkla massa! Så har du vägarna förbi en bokaffär eller dylikt, införskaffa denna, läs, skratta, lär dig och njut! Du kommer inte bli besviken!


Såhär sexig ser boken ut, lätt att hitta med andra ord!

Mohaha, och så här ser min bok ut!


 

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer