solen är mitt knark!

Guud vad jag älskar att sola! Har legat uppe på terassen hela dagen nu, direkt när frukosten var avklarad klädde jag av mig och gick upp. Så varmt, mysigt och såå härligt att ligga o njuta i solen! Hade kunnat ligga kvar där resten av dagen o bara njutit, men vi ska snart ge oss iväg igen till Barcelona! Väl där kommer vi ju gå omkring i solskenet, så jag får väll försöka sola gåendes. Alla människor blir så jäkla snygga så fort dom får lite färg på sig, man blir snyggare, gladare och ser piggare - love pepparkaka! Men då menar jag riktig färg från solen, ej sån som finns på burk eller via solarium. Hoppas bara att min färg sitter kvar ett tag till. Jag ska banne mig vara brun vid Halloween!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

Jag vill också sola, men måste jobba... Du har ju fått en väldans bra grund också, jävla pepparkaka ju;) Man blir ju lite avis!