alltid redo!

Har kollat igenom kanske femton väskor, partyväskor, resväskor, vardagsväskor - alla sorters väskor, och i varendaste en utav dom fann jag minst två kondomer...
Nu är det inte så att jag har sex minst två gånger varje gång jag lämnar lägenheten. Nej, det är snarare så att om en sexuell situation uppstår, för mig eller om någon av mina vänner ska iväg och träffa någon - så vill jag alltid vara redo med skydd!
   Kondom är överlag det allra bästa skyddet, helt oslagbart då det skyddat mot både oönskad graviditet och obehagliga könisar. Det är jäkligt sexigt med kondom, visar bara att man bryr sig om den man sexar med och att man bryr sig om sig själv. Båda får njutning och ingen skada kan ske!

Det är bara uppblåsta mongon som anser att "det kääääänns så sjukt mycket när han har kondom", mjo. Och hur mycket tror du inte det känns när du sitter där med kondylomvårtor så stora att du inte kan sitta?

Nej, gå till närmaste ungdomsmottagning och få dig en handfull kådisar, och ge dig sen ut och njut! Sexa loss och njut av underbart och biverkningsfritt sex! ;)
2 kommentarer
Ida

Det är alltid bra att va beredd:D



Jag har inte kommit in än, men ligger som femte reserv på socionomprogrammet i Umeå, och som nr 19 i Örebro. Får se efter andra urvalet om det går vägen eller inte=) Puss påre

S

Vilken kondom skulle du tro passar "de flesta"? Brukar en normalstorlek fungera? Jag är lite osäker på vad jag ska köpa :S