året i siffror

2 av mina närmaste befann sig utomlands
1 krossat hjärta
3 gånger var jag med i Veckorevyn
1 tur till Bokmässan i Göteborg
2 relationer har "nyupptäckts" och förstärkts
9 blev totalt antal gånger jag besökte Victoria Secret´s
3 länder/världsdel besökte jag
6 olika strul
2 tonårscruscher - Erik Hassle och Calle Kristiansson
1 tur och returresa till Ullared med syster
2 jobb sa jag upp mig ifrån
1 stort jävla svek
4 olika kurser har jag totalt läst under hösten
5 olika jobb har jag arbetat för under hösten
X antal sjukhusbesök
3 olika läkare
1 slutlig diagnos
3 designköp från Sonia Rykiel´s undies
1 nyfunnen nära vän
4 olika sexpartners
24 nya dvdboxar
1 bok släpptes som jag var resarcher för
2 stora mål inför livet har spikats
1 gång såg jag Håkan live
2 storvinster från Grönan pga otur i kärlekslivet

2 kommentarer
Sophia

Snygg sammanfatting! Hörs sen!Puss!

Jenny

Håller med Sophia :-)