årets jullista

Alkoholfri glögg eller glögg med alkohol?
alkoholfritt i alla kategorier...

Egen pepparkaksdeg eller färdigköpt?
alltid färdigköpt! Om det inte är med mormor jag bakar

Kokt julskinka, ungsbakad skinka eller kanske rentav ingen julskinka alls?
griljerad julskinka på julknäcke och senap. Kan äta upp en hel skinka själv!

Glittret i granen, lodrätt eller vågrätt?

Vågrätt, men änglahåret ska vara lodrätt

Dopp i grytan, eller inte?

Hahahahaha, alltid! ;)

Tomten kommer med klappar eller klapparna ligger under granen?
I en hög på golvet, vi har ingen gran och ingen tomte

Rim på klapparna eller bara juletikett?
Julrim om jag har varit entusiastisk

Jenny Nyström-jul eller amerikansk jul?
Vem fan är Nyström? Inte ameriskansk iaf, jag ska ha Svensson Svenssons julavsnitt, Kan du vissla Johanna och massa julskinka

Fira jul hemma eller hos någon annan?
Blandat

Lussekatt eller pepparkaka?
Mmm, lussebullar! 

Knäck med hackad mandel i eller utan?
Det är jag som är mandelansvarig under julbaken, så självklart med mandel

Carolas eller Mariah Careys julsånger?
Ingen utav dom, hatar överdrivet med vail!

Äta först och klappar sen, eller klappar först och äta sen?
Jag har för mig att vi äter först och sen klappar, men vi äter liksom hela dagen konstant i vår familj

Julstjärnor eller hyacinter?
Hyacinter!

Julgranen in i stugan den 23:e eller granen in långt innan det?
Jag minns inte ens sist vi hade gran, 94 kanske?
1 kommentar
Liuza

Åh vilken rolig lista :D