balen!

Vi hittade inte bara fina koftor i mammas garderob, utan även våra gamla balklänningar! Självklart fick jag syrran att dra på sig sin med, och ja, vad kan man säga?
- Anledningen till att jag asgarvar på bilden är för att jag minns att jag verkligen ville "sticka ut", vilket resulterade i att jag hade tyllkjolen, det som vanligtvis är underkjolen på klänningar, det hade jag på utsidan! Hahaha! Men men, jag fick som jag ville och jag stack ut - och hade en av de roligaste kvällarna i mitt liv med världens finaste flickor<3


Apropå på balen, vore det konstigt om jag hörde av mig till Biffen? Jag dansade ju ändå sista dansen med karln, Careless Whisper och det var ett väldigt fint ögonblick. Hahaha :)


Måste även passa på att tokskryta om syrran, som både designat och sytt hela klänningen hon bär på bilden - helt själv!! Det gjorde verkligen inte jag...
0 kommentarer