bitchbattle!

Jobbet idag gick bättre, eller hon pratade inte med mig under de fem första timmarna. Från 10.00-16.30 stod jag och slog in blomma efter blomma - konstant. Till slut trodde jag att jag skulle svimma, så jag snodde en kollegas fikabröd och svalde en hel mazarin!
   Vad det gäller chefen, ny taktik - är hon bitchig så är jag likadan tillbaka! Skulle vi ordna en bitchbattle tror jag att vi skulle hamna ganska lika, är man uppväxt i gettot så måste man kunna takla bitchar! ;) Haha!

Har precis packat ner lite julisar, finkläder inför imorgon och lite annat. Det enda dåliga just nu är att jag för några dagar sen gjorde iordning en påse med "finpapper" som jag skulle slå in sakerna med, men nu är påsen fullkomligt borta!

Ny energi och ny metod, tror hon att hon kan knäcka mig så har hon fel! Ett av bevisen för att jag är så jävla bäst, att hon bytte bort en tjej som jobbat där över ett år, från inslagsningsavdelningen och satte mig där istället. Med den enkla anledningen att jag var både bättre, snabbare och effektivare! Mohahahaha!! Synd att hon är en sån jävla bitch som förlorar mig...


"Jag är snabb, jag är vass, jag är 80-tal!" citat Fredrik Segemyhr

2 kommentarer
Fredrik Segemyhr

Heja heja Fredrik!!!

Jeanette

Haha när någon är bitchig mot mig är jag sådär gryyymt övertrevlig tillbaka. Ler och är närgången, pratar och frågar, trallar osv osv.



Testa!



;)



Puss