bitterfitta!

Gaah! Det här blev ingen rolig kväll. Chokladpuddingen var god, jag älskar L Word - men utöver det är jag bara allmänt bitter. Den där jävla kärringen tog ner mitt humör rejält och jag inbillar mig att jag nog arbetat en aningens för mycket den här veckan, och sovit/ätit alldeles för dåligt istället. Faaan!

Så nu är jag bitter för att Sanna är på världens roligaste firmafest(som jag iofs hade kunnat smita in på...) och för att Jennie är och firar en som fyller år, för att Moa har ordnat världens finaste middag för sin mamma och lagat all mat, och för att Sterner ska hänga med sina typ lumparpolare o ville ses senare, men då jag har ett jobbpass imorrn bitti måste jag upp cptidigt. Så faaaaaan!


Nu ska måla mina naglar bubbelgumsrosa och sen ska jag sova. Imorrn eftermiddag ska jag på en mysig adventsfika med syskonen och alla barn, något jag ser mycket fram emot :) (+ att jag idag kom på bästa julklappen till dom små trollen!)
0 kommentarer