bjällerklang!

Jag försöker vakna till liv med hjälp av Sunes jul, finns det egentligen något roligare än när dom ska hugga gran? Skulle inte förvåna mig en sekund om min egen far skulle göra likadant som Rudolf med hans försvarsteknik - "Jag betalar skatt, har gjort lumpen, skänker pengar till Rädda Barn! Jag har alla rättigheter på min sida, Allemansrätten!"

 Ska snart bege mig iväg till Sollentuna, och jag försöker intala mig själv att jag kommer överleva dagen. Just nu finns det två saker som håller mig uppe, dels att jag ska jobba i ett köpcentrum och kan i princip köa och tacklas med kärringarna för att få tag i min kimono!! Och att jag maybe ska träffa en väldigt söt ikväll :)


En helt annan fråga, hur kommer det sig att man vaknar precis innan klockan ringer, och tror att det är mitt i natten och att man har minst 3timmar kvar att sova? det spelar ingen roll vilken tid jag ska gå upp, jag bara vaknar innan klockan ringer. Varför då?
0 kommentarer