break

Befinner mig på söder och hade egentligen tänkt vara duktig plugga, men då uppgiften inte behövs lämnas in förrens i januari så bestämde jag mig för att ta ett långt varmt bad istället... Skyller helt på mamma då hon sa "jamen då är det ingen ko på isen!", och peppade inför ett lugnande bad istället :)
   Har tillbringat senaste timmen under ytan, med skvallertidningar och Rihannas Russian Roulette på hög volym. Det finns fan ingen bättre låt just nu, jag älskar den mer och mer för var gång jag lyssnar på den. 

As my life flashes before my eyes
I’m wondering will I ever see another sunrise?
So many won’t get the chance to say goodbye
But it’s too late too pick up the value of my life

And you can see my heart beating
You can see it through my chest
And I’m terrified but I’m not leaving
Know that I must must pass this test
So just pull the trigger


0 kommentarer