crash boom bang

Så lyckad kväll, supergod gryta och världens bästa sällskap - kan knappast bli bättre. Vi har pratat massa minnen, planerat vår resa till Egypten där vi antingen kommer lyckas ta oss in i en avspärrad pyramid och få massa förbannelser på oss, eller så glömmer vi vattnet på ökensafarin... Samt skrattat tills tårarna rann åt Malins hemmagjorda "arablexicon" samt volym två "kinesiska"! Hahahahaha!
- det är kvällar som dessa som går rätt in i hjärtat och man bara känner, faan vad jag älskar dessa personer som jag har i min närhet. Liksom vad fan vore jag utan dom? Kärlek från dag ett och fram till russinpartyt<3

Imorgon ska jag leka pappas flicka och vara takskottare, undrar om vi kommer åka korg eller bara vandra omkring på taken? Hoppas bara pappa har livlinor så att det räcker till alla. Jag minns fortfarande vårt moment vid Hotel Diplomat, vi befinner oss ca 36m upp i luften, det är bokstavligen storm och korgen vajar som satan:

P - Är du rädd nu Caro? Är det lite läskigt när det svajar såhär?
C - Jooo, det är ju lite läskigt, vi är ju så högt upp...
P - Äsch då, du behöver inte vara rädd! Ramlar du så har du ju alltid försäkring! Hahaha!


Nu ska jag ringa och säga godnatt till Sterner, den där karln<3
5 kommentarer
Ida

Jag skulle aldrig våga vara takskottare. Gillar inte höjder, samt som jag som är så klumpig säkerligen skulle rasa;) Puss

emma

Hej

Såg att du köpt l word

var köpte du dem o vad kosta dem?

paulina♥

hejsan allt bra med dig idag ? :)

Maja

Vart i Egypten ska ni?:)

car0 - passion for passion

hej Emma :)

Jag köpte dom på åhlens, som har en boxkampanj 299 för en och 499 för två! Så spring till närmaste åhlens och köp! Jag har scannat av Aaalla butiker, både på nätet och live i butiker - och detta är det billigaste jag hittat! :)



good luck!