egentligen kan man säga att jag var ute i god tid.

Det kanske låter lite konstigt med tanke på att jag satt uppe till 05.55 och skrev klart tentorna, men om man jämför med aaaalla mina tidigare arbeten - så var jag ute i sjukt god tid!
Jag är den personen som på något mirakulöst sätt alltid lyckas skjuta fram det till sista minuten, men inte den här gången! Vill påpeka att deadlinen är 16.00 och här sitter jag och blir klar innan 06.00 - vilket gör att att jag är klar liksom 10 hela timmar innan deadline - hej ute i god tid!

Så på det stora hela är jag sjukt nöjd och galet stolt över mig själv. Just nu fattar jag inte att jag inte bröt ihop eller slängde datorn i golvet, men nej, istället satt jag och åt kexhocklad och sjöng med till Darins Viva la vida...

Nu ska jag kila över till mamma, få i mig lite lunch och gå igenom tentorna en sista gång innan jag skriver ut dom, kommer bli som en avslappnande orgasm när det är gjort, liksom slutgrejen på en sjukt lång akt! ;)
0 kommentarer