ego-time!

Aah, jag bara njuter. Njuter av att vara själv, av att det är tyst och att jag kan göra exakt som jag vill, hur jag vill och när jag vill! Senare under dagen ska jag möta upp bästaste Sanna för kärlek, tjejsnack, överlevnad, lite shopping och allmänt mys! Ikväll ska vi tydligen äta Kalkon hos mamma och efter det ska jag träffa Sterner :) En riktig kärleksdag med andra ord!

Men innan dess ska jag ägna min fulla uppmärksamhet mot den jag älskar allra mest, mig själv! Ska för första gången på 10 dagar ta en dusch, vars huvudsyfte inte är att vakna till liv och tvätta bort blomjord - utan jag ska peela, tvåla, raka och bara pyssla om mig själv! Sen blir det lotion, ansiktsmask och massa annat tjejigt lullull på det!

Jag älskar mitt nya nattlinne som jag fick av Syster, så himla skönt material. Undrar om man kan komma undan med att använda det som klänning utomhus också?!


Framsidan


Baksidan

0 kommentarer