en kopp söder, tack!

Befinner mig på älskade söder efter en snabb visit inne i stan, vi var ute på ett litet hemligt uppdrag, och därefter har jag ätit lunch med mamma. Hade tänkt snabbplugga till en föreläsning, men såg sen att den är inställd! Så istället har jag under den senaste timmen roat mig med att fräscha upp min ipod, minns inte ens sist jag gjorde det. Inte för att min musiksmak direkt kan klassas som modern, men jag var så förbaskat trött på att hela tiden stöta på gamla äckliga låtar som bara dryper av hjärta, smärta, klägg och känslor - nej tack!
Nu är den istället fullproppad med massa killerlåtar, Erik Hassle och massa annan musik som jag framöver ska skapa minnen till, känns bättre än att drunkna i gamla :)

Nu ska jag ta ett långt varmt bad och invänta min kära Moa, därefter ska vi hem till mig och laga middag (eller hon ska laga åt mig!<3) och sen se första avsnittet av julkalendern, och ja - förväntningarna är höga! Jag har haft en crusch på Henrik sen jag och Naddi såg hans fantastiska show "Henrik är en tönt!"
4 kommentarer
Elisabet

Låter spännande med ett hemligt uppdrag!

Naddi

Henrik är en tönt är den bästa enmannateatern jag sett! Älskar den!

car0 - sex, kärlek och allt däremellan!

men jaa! Så sjukt bra! jag skrattar fortfarande när jag tänker på den där scenen där han föreställer sig hur dom tränar upp rumpmusklerna för att kunna gå sådär biffigt! :D haha!



troru den finns på dvd? :O

car0 - sex, kärlek och allt däremellan!

men jaa! Så sjukt bra! jag skrattar fortfarande när jag tänker på den där scenen där han föreställer sig hur dom tränar upp rumpmusklerna för att kunna gå sådär biffigt! :D haha!



troru den finns på dvd? :O