ett lebbår!

Aaah, jag blir så inspirerad av L word, man vill liksom bara hoppa på gaytåget och leva lyckligt i alla sina dagar. Man har sitt coola lebbgäng, alla vet vilka alla är och har dessutom på något sätt legat med i princip alla också.
- och igår när jag borstade tänderna så slog det mig; ja, varför inte ha ett lebbår? Prova att hoppa över staketet helt och se om gräset är grönare eller inte?
Iofs så kan jag inte låta bli att tänka på sexet, nog för att det skulle vara sjukt hett med två tjejer och allt vad det innebär - men i ärlighetens namn skulle jag nog sakna en kuk. Och ja, självklart finns det dildos, men visst måste det vara skillnad på en äkta och en fejk?! Hmm, detta blir något att fundera över...


Mitt favvocitat genom tiderna gällande lebbar, taget ur Heartbreak Hotel:
Gunnel: jag tycker om att dansa med tjejer, jag har alltid gjort det. Dom luktar gott också.

0 kommentarer