Gud, bite me!

Kommer hem efter 12 timmars jobb(ej överdrift!!) och möts av följande meddelandei form av lapp på porten där jag bor - Bedragare finns i området! Två kvinnor iklädda stora svartá jackor och bärandes på svarta väskor utger sig för att vara från kommunen. Medan den ena uppehåller så rånar den andra hemmet på alla värdesaker! Ser ni dessa två kontakta polisen.

Aaaaaaahh!! Jag är så jävla utfreakad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det slutade liksom med att jag duschade utan duschdraperi. För ja, jag vet att dom inte har nyckel till mig, och att dom förmodligen inte är ute och knallar runt på en lördagskväll. Men det kändes tryggast så.
- och nu, nu sitter jag och halvt hetsäter choklad och har vetekudde mot nackspärren. Samt försöker att inte hetsa upp mig för mycket!!
   Varför ska detta ske mig och mitt lilla fina område?! Varför gud, varför?! Inte nog med all skit hitills, nu ska jag bli rånad/leva med skräck för att bli rånad - BITE MEEE!!

ps. kära systrar, ni behöver inte vara oroliga, jag sover inte hemma inatt utan ska snart bege mig till andra sidan stan och sova hos Sterner! Förhoppningsvis kanske jag kan sova där en natt till, annars sover jag hos mamma :)
3 kommentarer
Sophia

Gahhhh!!! Ja det är bra det! Eller så öppnar du bara inte dörren? För inte behöver du hjälp från kommunen/hemtjänst lixom..? haha...

Sophia

O hade det så bra hos Sterner!

Jenny

Jag är inte ett dugg orolig, för jag är fullkomligt övertygad om att du skulle lösa saken på ett smart sätt. Och som sagt, öppna inte dörren:-)



Kram kram