gud, hur fan tänkte du?

Jag har en dag som kommer innehålla ungefär 12 timmars jobb framför mig, och jag vaknar upp 04.00 med världens jävla nackspärr!! Förklara den ekvationen för mig?!
Problemet med mig är att om jag gör illa mig i sömnen,så brukar jag vanligtvis trycka allt vad jag kan på det onda, så att jag liksom tuppar av av smärta, det funkade inte den här gången... Gång på gång vaknade jag med ännu ondare och vid 04.45 gick jag upp, värmde en vetekudde och tog två värktabletter.
   Sin tillbringade jag ett bra tag med att försöka hitta en skön ställning, samtidigt som tårar sprutade över smärtan och jag hulkade över att jag inte hade någon sambo att vara arg på.

Nu sitter jag här med en stoor halsduk hårt knuten kring halsen, dock inte för att ta självmord som det kan låta. Utan för att jag inbillar mig att värme kan hjälpa.
-  den enda ställning som är bekvämt just nu är när jag lutar lite åt höger, ungefär som att jag vore efterbliven.

Så gud, hur fan tänkte du att jag ska överleva den här dagen? Jävla-cp-kuks-anal-slickande-äckel vad det gör ont! Planen är att köra på så länge som möjligt, hitta en ersättare och sen åka hem och dö.

ps. ja, idag återvänder jag till sängen.
2 kommentarer
Linda

Tigerbalsam is the shit! Eller i alla fall ger lite skön värme i alla fall ;)

Ida

Aj för nackspärr! Har bara haft det en gång och fy fasen va jobbigt det är... Hoppas värken släpper snart!



Det var vid spärrarna i medis tunnelbana, det kom bara en snubbe som hopapde på honom utan att de ens bytt en blick. Helt jävla sjukt! Tack och lov fick de fast idioten så det borde bli skadestånd... Pusssa