hur fan glömmer man byxor?

Precis hemkommen från mamma, har varit och köpt en bok som ska vara utläst och förstådd endast till imorgon bitti då jag har semmi. Men jag har en positiv inställning på det här, jag kör på så hårt jag orkar och sen får resten lösa sig. Och det brukar ju gå bra när jag gör så. Tänker iaf inte dyngna för den här boken.

Till kvällens mest märkliga - jag gick ut utan byxor! Jag sitter på tuben och märker först att mina strumpor syns över kängorna, och det är när jag ska fixa till dom som jag ser att jag liksom inte har några byxor över tightsen, eller någon kjol på mig...
   Jag läste på någon flashig modeblogg att "kvinnor som är sådär riktigt smala, kan minsann använda plagg som tights och leggins enbart med en vanlig tröja eller linne till..." - och jag anser mig verkligen inte tillhöra just den gruppen kvinnor.
- Så slutsatsen är väll, hur jävla trött måste man vara för att man ska lyckas gå ut utan byxor?!

Nej, nu ska jag värma min vetekudde ännu en gång och försöka mjuka upp min nacke, just nu rör jag mig lika smidigt som en o-oljad robot! + att jag ska plugga så mycket jag orkar. Kul kväll!
1 kommentar
Linda

Ett ord: klockrent! ;D