I´m still a rockstar

Jag har infört en stresspärr i mitt liv, allt jag gör hädanefter ska göras med så pass låg stressnivå som möjligt. Känner bara att om man kan genom att titta på min tunga och klämma lite på min mage, kan se att jag är konstant stressad och oroad - så krävs det en förändring!

Så idag ska jag göra allt detta, men i lugn och ro. Konstiga är att jag prova denna taktik på jobbet i helgen, och jag hann med att göra allt jag brukar hinna med, men på kortare tid...

- laga dammsugaren och dammsuga heeela hemmet
- lägga alla tusen saker på rätt plats
- besöka Pom Pom Parlour (blir imorgon istället)
- hitta lite julklappar (-ll-)
- skriva en sambo-annons
- plugga inför morgondagens föreläsning
- börja skriva på två sammanfattningar för sex-kursen - letat fram all material jag behöver iaf.
- förhoppningsvis träffa ellen<3 (onsdag)
- kanske träffa Sterner (dvs om han lär sig hur hans mobil fungerar!)
- kolla L Word
1 kommentar
Moa

Sover du också utan rullgardin och med lampan tänd:D?