jag vill dööööö!

Följande scen brukar jag tänka tillbaka till sånna där morgonar när man vaknar upp och tänker "neej, jag var för fan piggare innan jag gick och la mig!"

Det är en väldigt tidig morgon och jag jobbar hos pappa, och är lika pigg som att jag sovit en kvart på en vecka:

P -  Godmorgon Caro! Och hur mår du idag? (sådär äckligt hurtigt pigg som bara pappor kan vara innan solen gått upp)
C - Jo pappa, jag vill dö!
P - bla bla bla, fortsätter prata om något allmänt intressant. Och några sekunder går...
- Men vänta vad sa du?
C - Jo jag sa, jag vill döööööö!
N - Neeeeeeeeeej då, inte vill du dö inte! (i skrämmande lik ton som Farbror Barbro)

Haha, min lilla pappa i ett nötskal det! Detta är också ett minne jag ska se tillbaka till och fnissa åt när han inte längre är med oss :)

0 kommentarer