juldagen

Julafton avslutades med att jag och syster sov i mammas säng, medan hon låg och tittade på Midnattsmässan, direktöversatt från Vatikanstaten! Min mamma är mer okristlig än mig, och ser ändå midnattsmässan varendaste år, aldrig att hon missar det. Vet inte riktigt varför, men det är lite min mamma i ett nötskal!

Hade min sista dag ute i Jakan idag, Hallelujaaaah! Helt ärligt så struntar jag i att jag jobbade igår, men det var jääkligt bittert att gå iväg idag, på juldagen! Juldagen är i vår familj en helig dag, en dag då man bara går runt i pyjamas, leker med sina julklappar och bara äter äter och äter! Men jag har lovat mig själv att ta igen den här dagen snart.

Nu ikväll har jag och Finaste Moa varit julvolontärer i Immanuelkyrkan, superroligt, intressant och en erfarenhet rikare. Mer om det lite senare...

Sterner ringde nyss, och är på en invigning av en Fetischklubb, och här sitter jag i pyjamas och äter ostbågar framför Hedvig och Helge!! Finns det liksom någon jävla logik i detta?! Nej. Men jag har iaf blivit lovad en helkroppsmassage med massageolja imorrn kväll, så nu känns det lite bättre iaf :)

0 kommentarer