julshopping!

Måndagen den 21 tänkte jag ägna hela förmiddagen åt julshopping, det är dagen då jag ska sista-minuten-shoppa alla saker som jag ännu inte införskaffat.
 Och jag kan säga att julklappsstatusen är nu följande: 3 julklappar till mig själv, 2 till syster.
Så om någon är i samma sits som jag så är ni hjärtligt välkomna att följa med. Jag tänkte göra en lista innan så jag vet exakt vad jag ska ha och till vem, vilket innebär att jag slipper den äckliga julstresspressen och jag köper inte något onödigt - utan alla får exakt det jag tänkt ut och jag slipper stressa!



ps. och nej, jag ska försöka att inte slå in mina egna julklappar och lega dom tillsammans med resten av la familias julisar, minns att det blev en del gnäll förra året...
2 kommentarer
Jenny

Ska oxå shoppa på måndag, men det blir mer på em så då är du nog redan klar :-)

car0 - passion for passion

ja, tyvärr :( jag börjar jobba 14. Men är du i närheten av fridhemsplan får du gärna komma förbi daglivs! ;D