L word

Åh, jag har precis sett klart första säsongen av L Word, och herre min gud i hans lilla låda, det är så jävla fantastisk serie att man inte vet vart man ska ta vägen! Jag älskar älskar älskar denna serie!
Jag är kär i varenda rollfigur i serien och efter varje avsnitt är det ännu en liten del av mig som försöker övertyga resten av mig själv att jag ska vandra över helt till andra sidan och börja dejta Shánes och Alices!
   Det är så mycket kärlek, humor, smärta, realism, allvar, peppning, viktiga ämnen, sex och jag är så jäkla övertygad om att denna serie öppnat upp så sjukt många garderobsdörrar världen över att jag blir alldeles varm i magen bara jag tänker på det!

Vill ni ha en serie som verkligen har Aaaallt + en jäkla massa sexiga lebbscener, mycket bröstvårtor och fullkomligt klockrena dialoger som gör att man skrattar rakt ut även om man sitter helt ensam i en lägenhet - låna L word av mig! ;)

1 kommentar
Karin

Serien e BÄST! Har kollat ända till 5e säsongen, och om jag inte har fel finns mer att se!

Håller med om att Shane e awesome! =)