lite snopet...

Ikväll är det dags för vår årliga släktmiddag på mammas sida, Hjärtansmiddagen! Det är alla hennes syskon, exkex, vänner till la familia och annat trevligt folk som kommer. Samma helg år efter år och ska blir riktigt trevligt. Bara en sak som slog mig nu imorrse, sist jag träffade hela släkten så var jag en såndär äckligt lycklig sambo och jag minns liksom hur jag nästintill skröt om hur fin och vacker kärlekshistoria vi hade (inget illa menat så, för det var den verkligen!) för att nästa gång vi ses, stå där som en ensam Struts bland Noas ark...

Det är inte det att jag inte trivs som singel, eller är ledsen över att det är slut mellan oss, utan just nu känns det mer konstigt hur livet kan förändras på bara några månader. Och ja, det känns mest snopet om jag ska vara helt ärlig. Liksom gå från samboskap och kärleksskryt, till ja, där jag är nu!
1 kommentar
Anonym

Alltså det är väl inte att jag ska åka iväg som är problemet haha :P <3