måndag hela veckan.

Tar aldrig den här veckan slut? Känns som att jag gjort i princip samma sak varje dag, vaknat upp död, jobbat, kommit hem och dött på soffan. Det tar liksom aldrig slut, är det såhär "vuxenlivet" kan man lika gärna kasta in handduken och göra en Michael Jackson - dvs inbilla sig att man som vuxen person är Peter Pan och klättra i träd.

Drömde massa konstigt inatt, minns bara korta scener där L var med och jag minns hur han skrek åt mig. Hatar att drömma om honom eftersom jag alltid vaknar upp sur/arg/bitter/ledsen.

Ska snart ge mig iväg till stinsen, sitter och häller i mig te då jag inte har någon röst kvar. Så om någon har vägarna förbi stinsen så står jag och dör på blomavdelningen :) hoppas bara jag hinner repa mig någolunda för att kunna gå på fikat i eftermiddag!
0 kommentarer