måndag.

Jag vet inte riktigt om världen är rättvis när jag åker till jobbet trots feber och två tentainlämningar - och möts av en jävla bitch till chef. Då är det något som blivit lite fel enligt mig. Men jag överlevde jobbet, hade min första ensamma stängning och drog bara över med 15min, snacka om flyt!

Har precis ägnat de 57 senaste minuterna åt att ligga på golvet och fnissa, gnälla, berätta, diskutera, planera och prata med Sterner :) och äntligen har vi lyckats hitta en lucka då vi kan ses, och jag har lyckats med det omöjliga - få en planeringshatare/ta-dagen-som-den-kommer-människa att planera ända fram till fredag, det ni!

C - Du tycker verkligen inte om att planera va?
S - Nej, jag är mer ta dagen som den kommer, och planerar på eftermiddagen vad jag ska göra på kvällen, typ så. Jag planerar bara in typ stora saker, som evenemang.
C - Jaha, så jag är inget evenemang i ditt liv eller?
S - Du, om du inte märkte det i förra meningen, så ska jag ringa mina män imorrn och fråga vad dom gör på fredag, inför festen! Där ser du!

Naaw, jag är som ett evenemang, värt att planera in<3 blir riktigt rörd faktiskt!

0 kommentarer