nattliga samtal...

Min mobil ringde inatt, mitt i all action så hör jag Lady Gaga på väldigt hög volym och stämningen blev en anings pajad. Men vi skratta bort det, fortsatte och det blev ett lyckligt och bra slut på det.
Men åter till samtalet, personen i fråga befann sig på en efterfest och gick igenom sin mobil i jakt på någon rolig person att ringa - och tadaa, denna person blev jag! Själva samtalet var ganska konstigt, mest med tanke på att vi inte setts än mindre hörts sen studenten, våra människor hänger inte med varandra längre och även när vi sågs varje dag så var det knappast som att vi pratade.
   Trots detta så hade vi ett ganska trevligt samtal, gick ytligt igenom det allra senaste och det slutade med att jag blev inbjuden på personens nyårsfest! Och phuck yes att vi ska gå på den! ;)

Så darlings, nyår är räddat och jag har byggt upp världens bästa plan för hela kvällen! Woho!
2 kommentarer
Jenny

Äh jag som trodde du skulle vara barnvakt åt oss;-)

ems

vem var det som ringde då? någon från klassen?!:P