ny header!

Vad tycker ni om min nya header?! Det är Trix som gjort den, och det enda jag hade gjort var att skicka bild och skriva en text jag ville ha med - men visst är den jäkligt passande och mig i ett nötskal?! I love it!

Passion for Passion - min nya inriktning på bloggen. Hade från början "blivande sexolog", och det ska jag ju bli, men då jag känner att det är en väldigt segdragen process så bytte jag istället till "sex, kärlek och allt däremellan!", helt okej men jag har aldrig känt att det rullat bra i munnen.
   Passion for passion däremot - så jäkla bra! Innefattar mina stora passioner här i livet som sex, kärlek, relationer, snygga undies, fina vänner, choklad, njutning, resa, upptäcka nya platser och saker - ja det där som sätter lite extra guld på livet! ;)

1 kommentar
Tina

Skitsnygg header... och texten Passion for passion en 10 poängare!

PUSS på den headern. ;)