ny vecka

Tydligen är det måndag, redan där har vi ett stort fel på min vardag som ska sakta men säkert bort - jag är så slutkörd att jag aldrig har någon aning om något så enkelt som vilken dag det är? Jag bara stirrade på kunderna när dom önskade mig en trevlig helg, för det hade lika gärna kunnat vara tisdag som torsdag som lördag!

Jag har tillbringat min morgon tillsammans med älskade Malin, vi promenerade sen bort till centralen och mötte upp finaste Ellen. Vi kikade i lite butiker och senare mötte jag upp syster för en sjukt stor och överdrivet god fika. Har ni inte druckit 24 karatlatten, så har ni missat något! Espresso, marsmallows och vispgrädde :)

Jag är klar med alla julklappar och är så sjukt jäkla nöjd! Jobbet börjar om 50 min och jag hänger hos mamma på söder. Ska snart göra en omelett till lunch, känns stadigt och bra inför jobbpasset. Kvällen kommer jag tillbringa med Sterner<3

ps. ny krönika på g. Läs, ta in och få er en tankeställare!
0 kommentarer