onsdag.

Jobbet gick bra, faktiskt jävligt bra! Jag är vän med chefen och hon älskar mig - faktiskt så jäkla mycket att hon redan nu har bokat in mig för pass hela julen, mellandagarna och efter nyår + att jag redan är självklar för veckorna i januari och februari! Mohaha, en sån jävla egokick att jag inte vet vart jag ska ta vägen! (meningen var att jag skulle "provjobba" minst fyra dagar för att se om jag passade in i hennes mall, och nu har hon liksom bestämt sig efter en dag)

Mohaha, fan vad jag är bäst! Jag är lite som Lotta på Bråkmakargatan, jag kan nästan allt, och det jag inte kan lär jag mig på en kvart! :)


Väldigt bra bild som visar på ett ungefär exakt hur balla och bäst vi två är<3

2 kommentarer
K

Vad är det för jobb?

car0 - sex, kärlek och allt däremellan!

Jag jobbar som blomförsäljare :) och till skillnad från de andra platserna är detta en butik, med kassa, inslagning och tusen andra saker! Så mycket saker att lära och som ska in i huvudet!



Vad tänkte du på?! :)