paloma faith

Just idag förbannar jag som faan att jag måste iväg till jobbet strax, solen skiner utanför och det är en såndär äckligt vacker tv-fin och överdrivet krispig juldag utanför! Jag hade kunnat skänka valfri kroppsdel för att få vara ledig nu och kunna stressa ner totalt genom en lång promenad, känna solen i ansiktet och bara pulsa runt i snön!

Men istället sitter jag och äter en megafrukost, rostmackor, youghurt, färsk kiwi och te. En ganska stor skillnad från min vanliga frukost som brukar bestå av en kopp kaffe/te... - men det ska det bli ändring på nu! Jag har även gjort iordning en matlåda som jag ska ha med mig + massa frukt :)

ps. har ni inte hört decembers bästa låt, och som jag kommer nöta sönder resten av vintern - Paloma Faith´s låt New York, gör det nu! Det går inte att inte älska den!
0 kommentarer