perfekt kombo

Jobbet gick bra då jag tvingade mig själv att inte stressa, så jag mest flöt omkring och fick saker gjorda. Dock lyckades jag ändå komma upp i samma timmar som jag brukar, så vart fan tar tiden vägen när jag stressar? Utöver blommor hann jag även med att spana in Sonia Rykiels samarbete med HM, och ja, det blev lite inköp! Så nu sitter jag nyduchad och myser i ett av inköpen, äter chokladpudding med vispgrädde och tittar på L Word - kan det egentligen bli bättre?!

Har ingen aning om vart denna kväll slutar, en kärring på jobbet gjorde mig bitter och sur, samtidigt som jag vill träffa söt ikväll. Men då han är moderat och inte vet hur man använder en telefon - kan jag lika gärna dö i soffan. Vem vet, jag kanske tom blir så uttråkad att jag startar med mina tentor?!


0 kommentarer