phuck yes!

Första tentan är avklarad! Ja, jag ignorerar klockan totalt och kör på. Känns inte som att jag kommer överleva om jag somnar nu och fortsätter skriva om några timmar, då fortsätter jag hellre ett tag till nu och dör imorgon istället.
- jag drack 3 redbull på mindre än en timme, efter ungefär 1½ började magen knorra lite konstigt, tror inte att det kommer må så bra framöver. Ska försöka dra ner koffeinintaget de kommande dagarna... Iaf, 3 redbull, en kexchoklad och 8 bitar marabou senare - och nu är jag äntligen klar! Första halvlek avklarad!

Nu är det bara cp-leffes tenta kvar, och ja - jag tänker lägga ner ungefär lika mycket energi, kraft och engagemang som den karln lägger ner på att ta sig till en föreläsning - dvs i princip nada. Så 2,5 sidor yadi yadi - here I come!
0 kommentarer