pom pom parlour

Kom nyss på att jag ska besöka Stockholms snyggaste och sexigaste butik, Pom Pom Parlour i veckan. Det finns en på andra våningen i PUB-huset och en i Sturegallerian, som jag ännu inte besökt. Funderar på om jag ska hinna med båda två - har ett litet uppdrag att lösa!

Som tack för att jag var Katerina Janouchs researcher för boken Svenska kvinnors sexuella fantasier, ska jag få plocka ut lite varor för en summa! Jag har redan bestämt mig för att det ska bli någon typ av massagestav, men för resten av summan? Kanske några snygga undies, eller delar ur den fantastiska teservisen! Åhh, har redan beslutsångest!

Har du inte besökt Pom Pom Parlour, gör det! Det är ett måste. Tänk dig scenen när Pippi går in i godisbutiken, exakt så känns det när jag kliver in i butiken, fast i en vuxenversion... ;)


Exempel på deras underbara undies - to die for!

0 kommentarer