ring klocka ring

Imorgon är det ju som ingen har missat nyårsafton. Årets förväntningar är löjligt låga, om man inte räknar med mina dregelspår efter skagenröran, som Moa ska göra för hand! Utöver det, så nada.
Jag har inte ens bestämt vad jag ska ha på mig. Jag har kommit fram till röda naglar och röda läppar, men utöver det - nada.

Känns som att med den tur jag brukar ha med nyårsaftnar, så är det fan ingen idé att ens förvänta sig något mer än att skagenröran står på bordet imorgon ca 19.35.
   - detta säger jag inte för att verka bitter, utan bara för att nyårsaftnar har för vana att gå åt helvete!

En lyckad har jag haft, och det var en riktigt lyckad en! Jag minns dock inte året, men det var i aspudden, det var jag, sanna,jennie,naddi och adde. Vi var hemma hos mig, åt massa massa tacos, gick upp på berget vid tolvslaget och skålade i 2.5 om jag inte minns hel fel?!
Vi bestämde oss för att vara uppe hela natten och spelade spel, la pussel, såg filmer, gick på en långpromenad, satt i min hiss och dog, samt skrattade åt Addes "Redbullskämt" i kanske 30 min, och jag skrattar fortfarande åt skämtet när jag tänker på det.
Det mina vänner, det var en riktigt jäkla lyckad nyårsafton, och jag blir alldeles varm i hjärtat varje gång jag tänker på detta fina minne<3

1 kommentar
Moa

skagen + inte allt för mycket alkohol gör nog susen ;)