russian roulette

Mobilen dog under natten så jag fick sovmorgon ändå fram till 9. Usch jag är jämt trött och kan sova hur länge som helst numera. Jag försöker intala mig själv att det årstiden som tar ut sin rätt och inte massa annat som jag misstänker att det är.
Idag är dagen då jag går in i jobbjobbjobb, 10 dagar i sträck frånochmed idag! Kan inte säga att jag är överdrivet peppad, men nog kommer det bli kul att se lönen på kontot sen. Först Daglivs i 6 dagar framöver, och sen Jakan kombinerat med dessa dagar och sen resterande. Vissa dagar kommer jag köra dubbelpass och utan överdrift jobba 12/dygn!


ps. Någon som vet om redbull äkta/fejk har någon påverkan på levern? Nog för att det pajar magen och hela det systemet, men levern borde väll inte skadas överdrivet? Inte om jag klunkar den med "100% äkta äppeljuice i"?!
0 kommentarer