sjukstuga!

Min nacke mår ungefär som att en hel skola haft skoldisco på den, eller lika stadig som en knäckt gren... Jag har gett med mig och befinner mig nu i min gamla säng, dock med tvn i rummet, så jag tror jag kan klara mig :)
   För att trösta mig själv och min åkomma så har jag nostalgitripp med ostgräddade, oboy och Från A till Ö! Sorligt nog kanske jag måste bege mig till söder och köpa en bok, annars tänker jag ligga här på rygg resten av dagen!

Mina absoluta favoritavsnitt från programmet är:
A - Auktoritär, Jag? Jag som är så smal!
D - Demokrati, programmet där fina Olof Palme är med
I - Indoktrinering, Vanheden är med som försäljare
N - Nonchalant, när hon går på kondis
V - Vokabulär, ett av mina absoluta favoritord i världen!
4 kommentarer
Linda

<3 jag somna efter vårt samtal och vakna nu, inte fan botade man tröttheten på det sättet ;P

Jenny

vokabulär...yes

Linda

yaaay! Men jag ska ingenstans? Är hemma o gör knäck hahah

Sophia

Vokabulär!!! =)

Grööööönt!