skååål!

Nu sitter jag hemma hos finaste Moa, har precis blivit serverad en stor bit rosa hembakad tårta, slurp! Ska göra mig iordning snart och sen ska vi ut och fira. Vet inte riktigt hur många vi blir ännu, men trevligt ska det iaf bli. Jag ska hänga med Moa, har med mig kameran och har halvbekväma skor med mig, så det kan inte bli annat än lyckat ;)

Hela dagen har varit helt underbar, jag har varit med Ellen hela dagen! Vi har bakat massa skorpor i smakerna pepparkaka och saffran, så fina! Därefter lagade vi hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner - hej fullfjädrade husmodrar! Dessutom har vi hunnit med en massa prat, världens bästa plan och massa massa annat! Gaah, du är så fin att jag blir tokig<3


ps. ska även upp cptidigt imorrn bitti och bege mig mot söder för att få testa akupunktur ihop om att jag ska få ett bättre immunförsvar och massa annat... ska bli väldigt spännande!
1 kommentar
Martina

gillar den nya headern =)