Snälla gud, skärp dig!

Det som absolut inte får hända, håller just nu på att ske - på typ en kvart har jag blivit cpförkyld! Nog för att jag är konstant täppt i näsan, vilket kommer från när vi mixade med airconditionen i Lloret sommaren 2007, men det här kommer verkligen inte lägligt. Speciellt inte eftersom jag tokskrött för chefen om att jag minsann aaaaldrig är sjuk, inte det minsta snorig - yeah right! Nu sitter man här med ett huvud fyllt med bomull, kråkröst och snorig näsa - phuuuuuuck!!

Nämnde jag att jag dessutom ska jobba dubbel imorgon, så det blir ca 15hs jobb, och då har jag ändå räknat snällt! Faaan! Någon som kan en dunderkur, jag har lite mindre än 12h på mig då jag ska vara i jakan 8.00 imorrn bitti. Alla förslag tas tacksamt emot!


ps. gud, hur fan tänkte du nu? Du kan ju liksom inte uppfylla mina böner och ge mig massa massa jobbuppdrag, för att sen se till att jag bli tokförkyld? Hur går dessa två saker ihop?

0 kommentarer