sökes till hemmet!

Jag må vara en person som tycker om att hamstra och spara på saker. Men jag har trots detta under min städdag kommit fram till att jag ändå saknar en del saker. Och nu när vi ändå lackar mot julen, så tänkte jag helt enkelt lägga upp hela listan här, och finns det någon fin medmänniska som känner för att skänka/sälja otroligt billigt till mig, så lämna gärna en kommentar.

Detta behöver jag:
- komplett köksbord med tillhörande stolar(behöver dock inte vara fullständigt matchande) för just nu har jag bara två köksstolar och en kökssoffa...
- en taklampa till vardagsrummet
- en taklampa till matrummet
- en fungerande brandvarnare
- en smoothiemixer
- en golvlampa till vardagsrummet
- en sambo
- en vhs
- en dammsugare
- en person med vett och smak som kan hjälpa mig möblera om och hänga tavlor
4 kommentarer
Janaa

Nu måste du ju lägga upp din sexnovell!

Jenny

Har en lampa som vi hade iköket förut som du kan få. Minns du hur den ser ut?



Sambo...mooahahaha du är fööör rolig, önska dig en i julklapp vettja!! Nä men allvarligt, kan inte hjälpa dig där tyvärr :-D

car0 - passion for passion

Mjo, kanske! Men jag tackar och bockar, den tar jag gärna! :) vilken färg är den?



okej, du känner ingen som kanske pluggar och som kanske kan behöva någonstans att bo? :D

car0 - passion for passion

Till janaa: novellen kommer upp imorgon! ;D