taggad till tusen

Ja, nu är första redbullen knäckt och jag ska ignorera internet, bloggar, facean och allt som finns - och bara ställa in fokus på att klara natten och få ihop tentorna. Känner på mig att det här kommer bli en låååång natt. Men som man säger, det som inte dödar härdar!

Planen är att skriva på utav bara fan så länge jag orkar, räknar med att orka till 1-2 nånting, sova några timmar och sen skriva klart det allra sista, sova lite till, skriva ut och åka till skolan - Lämna in!! och därefter gå på en föreläsning, åka hem och byta om, hälsa på hos gyn, åka förbi Sterner och hans mors café och hälsa på där lite, och därefter ha myskväll med Pelle Svanslös!!

Moaaaa - när fan ska vi fira dig?! Du fyller ju år imorgon, så hör av dig så jag vet om jag ska ändra om hela min agenda för morgondagen, det är din dag och du bestämmer - så se mig som din slave! ;) <3


Detta mina vänner, är min föda och det som ska ta mig igenom natten! + litervis med kaffe och kardemumma

1 kommentar
Sophia

hehe.. lycka till! Hörs imorgon då!