ungkarl

Jag känner mig som en riktig jäkla ungkarl. Nu vet jag iofs inte riktigt vad själva grundbegreppet betyder, men jag kan tänka mig att det är ungefär så jag lever just nu. - Man kommer hem från jobbet, sliter av sig det nödvändigaste av kläderna och lägger i en hög på golvet. Sorterar och slänger lite post. Börjar koka nudlar samtidigt som man steker lite köttbullar inför morgondagens lunchlåda. Man sätter på SATC, tar med sig färdiga nudlar och en påse ostbågar och lägger sig sen för att dö på soffan.

Jag är så död att jag vill dö. Jag kan inte förstå hur jag tillåtit mig själv att skriva upp mig på 10 dagars jobb när jag är är fullkomligt slut efter bara 1 dag. Imorgon kör jag min monsterdag, men jag räknar med och hoppas att resterande dagarna blir bättre. Lördagen den 26 ska jag ligga på soffan konstant och bara äta, sova,äta,sova och äta lite till - om någon vill joina så kan vi köra ett seriemaraton av diverse slag, men räkna med att få passa upp mig! ;)
0 kommentarer