uppe innan rix fm

Jag är så trött att jag vill dö! Jag fick mer än 6h sömn, men ändå så kan jag knappt överleva promenaden från vardagsrummet till köket. Hela min kropp värker och min rygg gör ont så fort jag andas, kanske dags att återvända till sängen?!
Inte ens mina byggarbetare har börjat, och när jag satte på radion så var det inte ens Titti och Roger som pratade - inser ni hur tidigt jag är uppe?

Ja, jag tycker om att gnälla när jag inser att jag går upp fjantigt tidigt för att hänga med en otrevlig kvinna hela dagen, den ekvationen går liksom inte riktigt ihop i mitt huvud!

Nej, nu försöker vi tänka lite positivt här, överlever jag dagen ska jag banne mig unna mig något fint, typ en ny youghurtsmak el nått? Dessutom ska jag förhoppningsvis träffa finaste Ellen ikväll, det kommer iaf hålla mig uppe under dagen:)

0 kommentarer